2011.12.29. 21:59 garconcalme

Kegyetlen játékok - komment feedback

A kegyetlen játékok kritikájának írásakor belenéztem a port.hu-s kommentekbe és igazi gyöngyszemekre leltem. A legjobbakat bemásoltam nektek. Jó mulatást! :-]


Nyuszko szerint meglepően időtálló alkotásról van szó.

"Nekem nagyon tetszett a film.. Ahhoz képest hogy 99'-es szerintem a mai világban is bőven megállja a helyét!" [Nyuszko 2006. ápr. 06.]

kll-t mélységesen felháborítja a filmből áradó erkölcstelenség.

"Ilyen undorító ocsmányságok vannak benne, amik a szájjal történő sexre utalnak. Ez nem volt benne a regényben. Én ezt be sem engedtem volna mozikba, túl nyers volt ezekkel a szövegekkel, inkább csak utaltak volna rá, ízléstelen. Ez inkább egy sima sexfilm." [kll 2007. jan. 06.]

kll könnyedén átlát a szitán.

"Ilyen fiatalok nem léteznek, aki ismeri a regényt, rögtön rájön, hogy ez az alapján készült, én is egy perc alatt rájöttem, nemcsak a nevek miatt, maga a sztori is."
[kll 2007. jan. 06.]

kll sommásan összefoglalta a film lényegét.

"Dugd végig a fél társaságot, és megtalálod az igazit? Ezt történt benne."
[kll 2007. jan 06.]

roli4 bármennyit megadna ezért a filmért.

"Sztem is Naon jo volt a film!Valakinek nincs meg cd-n vagy dvd-n??Fizetnek erte amennyi kell!" [roli4 2007. jan. 06.]

roli4 később taktikát váltva konkrét összeget ajánl.

"Figyu Jojo:Neked megvan a film?Nemirok ki nekem dvd- vagy cd-be???Vagy eladod nekem hmm??? 7000 ft jo lesz?" [roli4 2007. jan. 06.]

Nickelback_forever nem tudja, hogy miért tetszett neki a film.

"Összességében nem tudom mért tetszett a film" [Nickelback_forever 2008. jún. 29.]

antika4 szerint ez nem egy vidám film, de azért jó.

"Nagoyn jó film. Nagyon elgondolkodtatott ez a film. [...] Nem egy vidám film."
[antika4 2008 nov. 28.]

nagylabu kizárólag Sarah Michelle Gellar színészi képességei miatt értékeli a filmet.

"Hát - én tetőtől talpig fiúból vagyok, de szvsz se egy nagy durranás - csak azért nézem meg megint, mert Sarah Michelle Gellar-tól eldurranok már akkor is, ha felöltözve látom..." [nagylabu 2010 jan 23.]

Dinocska777-nek nem tetszett.

"Undorító egy film, meg kell hagyni!!!" [Dinocska777 2010. jan. 24.]

BBeus felfedezett némi összefüggést.

"Bár egy kicsit "bánt", hogy egy az egyben -Veszedelmes viszonyok-..."
[BBeus 2010. máj. 18.]

Csoakapitányt csak a lényeg érdekli.

"Mi a vége?" [Csodakapitány 2010. júl. 31.]

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: kegyetlen játékok


A bejegyzés trackback címe:

https://filmbirak.blog.hu/api/trackback/id/tr763505450

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kegyetlen játékok - kritika 2011.12.29. 22:43:43

A kegyetlen játékok Choderlos de Laclos Veszedelmes viszonyok című regényének modern köntösbe bújtatott adaptációja.  Nem más, mint egy amcsi tinifilmnek álcázott, okosan felépített, a korhoz kellőképp alkalmazkodó adaptáció, remek zenékkel és szí...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása